اجاره ون با راننده برای سفری امن و راحت
نوشته شده توسط : رکسانا

اجاره ون با راننده برای سفری امن و راحت در دوران کرونا یکی از خدمات حوزه خودرو است که بصورت تخصصی تر در اجاره خودرو با راننده این روز ها تمام شرکت های فعال ارائه می کنند.

اجاره ون همانند اجاره خودرو های تشریفاتی بصورت با راننده یکی از پر درخواست ترین خدمات برای این شرکت بوده است اما خودرو های تشریفاتی و لوکس که بصورت با راننده اجاره داده می شوند، اصولا به منظور تحقق اهداف دیگری هستند.

هدف اصلی در کرایه خودرو با راننده یک جا به جایی تشریفاتی است.

اما ون به این صورت نیست؛ گرچه نمونه سرویس های تشریفاتی در اجاره ون هم وجود دارد اما ون ها بدلیل دارا بودن گنجایش بیشتر و راحتی صندلی ها، ارائه امکانات سرمایش گرمایشی مطلوب برای حدود 10 الی 12 نفر بصورت کاملا قابل قبول، بیشتر برای مسافت های طولانی و در واقع مسافرت ها کاربرد دارند.

اجاره ون برای مسافرت

اگر بخواهید یک ون برای مسافرت اجاره کنید، چند نکته وجود دارد که قبل از اقدام به رزرو خودرو و راننده باید از آن مطلع باشید.

اولین نکته در مورد انتخاب خودرو است.

شاید تا اسم ون به گوشتان خورد، تصورتان از اجاره ون دربست گرفن ون های تاکسی مدل دلیکا و نارون در سطح شهر باشد.

اما اجاره ون با راننده ای که از آن صحبت می کنیم اصولا شامل چند خودرو ون نیمه لوکس معروف می شود که هم قابلیت استفاده برای سرویس های تشریفاتی را دارند، هم فنی بسیار مطلوبی دارند و هم مسافرین اصلی این خودرو ها یعنی گردشگران خارجی، در آن ها راحت هستند و بدلیل برند معتبر آن ها میتوانند برای سفر خود به آن ون ها اعتماد کنند.

  • ون تویوتا هایس (مدل های سقف بلند و سقف کوتاه)
  • ون هیوندای h350
  • ون بنز ویتو

باز هم در این میان ون بنز ویتو کمرنگ تر بوده و چون گمجایش آن چند نفر کمتر از ون های دیگر است، در رقابت با سواری ها یا خودرو های شاسی بلند قرار می گیرد و کمتر از سوی مسافرین انتخاب می شود.

اما ون تویوتا هایس و پس از آن هیوندای h350 پر طرفدار ترین رایج ترین ون های اجاره ای در کشور هستند.

ون تویوتا که سال هاست در ایران به عنوان موفق ترین و مورد اعتماد ترین ون شناخته می شود، دارای 2 نوع می باشد که سقف کوتاه و سقف بلند هستند.

نوع سقف کوتاه تویوتا هایس هم امروز دیگر از رده خارج شده است و طرفدارانی ندارد.

اما هایس سقف بلند یا high roof محبوب ترین ون با بهترین امکانات، ایمنی بالا و فنی بسیار خوب است که هم برای ترانسفر های نیمه تشریفاتی از آن بهره گرفته می شود و هم برای مسافرت و ترانسفر های طولانی مدت بهترین انتخاب می باشد.

چون همانطور که می دانید خودرو ها در آب و هوا های مختلف، تا حدی تحت تاثیر قرار می گیرند و بازدهی آن ها کم و زیاد می شود.

بخصوص در ایران که آب و هوا های بسیار متنوعی دارد، برای یک سرویس گشت دور ایران میتون با تویوتا هایس با خیالی آسوده و مطمئن سفر کرد چون این خودرو هیچ ناسازگاری از خود نشان نمی دهد و نمود آن هم محبوب بودن ون هایس در استان خوزستان با آب و هوای بسیار خاص است.

از نظر راحتی صندلی ها و سرمایش گرمایش و ... هم فکر می کنم نیازی به گفتن نیست که برند تویوتا در این موضوعات 100% قابل اطمینان می باشد.

پس برای اجاره ون با راننده برای مسافرت، تقریبا می توان گفت که تویوتا هایس مناسب ترین خودرو می باشد.

هیوندای h350 برای اجاره ون با راننده چطور است؟

هیوندای h350 هم دیگر ون تشریفاتی نیمه لوکسی است که امروز رقیب قابلی برای تویوتا هایس به شمار می آید.

هیوندای h350 سقفی بلند تر از هیوندا دارد و این فضای کار را تشریفاتی تر می کند.

بطور کلی هیوندا سعی دارد که یک هایس شیک تر و لوکس تر باشد.

درواقع خودد دارندگان هیوندای و تویوتا همیشه می گویند تویوتا هنوز هم از هیودای سر تر است اما خب برای مشتریان مجبورند از هیوندای بیشتر تعریف کنند چون قیمت اجاره آن بالا تر است و حقیقا این بازار اجاره ون با راننده هم به شرایطی رسید که واقعا برای ایجاد تنوع نیاز به ارائه یک خودرو قابل اعتماد جدید هم در کنار هایس داشت.

از این رو هیوندای h350 ونی بود که آرام آرام در بسیاری از سرویس ها که تا حدی هم نیاز به تشریفات داشند، جای تویوتا هایس را گرفت.

اما اگر بخواهیم این صحبت را جمع بندی کنیم، بطور کلی این 2 ون بهترین انتخاب ها برای اجاره ون با راننده مسافرتی هستند.

بهتر است برای مسافرت های خانوادگی که تا حدی هزینه هم در آن مهم است، تویوتا هایس را برداریم و برای سرویس های لوکس تر به سراغ هیوندای h350 برویم.

در مورد مسافرت های خانوادگی منظورمان جمع های دوستانه و اکیپ ها هم هستند که بحث لاکچری بودن خودرو آن قدر برایشان مهم نیست.

چون تویوتا از نظر طراحی و زیبایی داخل خب معمولی و ساده به نظر می رسد گرچه بهتر از خودرو هایی مثل نارون و ون های داخلی است اما باز هم هیوندا ظاهر بسیار زیبا تری دارد.

اگر دوست دارید در مورد تعرفه ها و هزینه اطلاع داشته باشید پیشنهاد می کنم به لینک قیمت اجاره ون در بزرگ ترین وب سایت ارائه کننده این خدمات یعنی ایران ون رنتال مرجعه کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: